Гарантия

Повернення бракованого товару ( не належної якості )

Умови повернення бракованого товару:

   1. Заповнений гарантійний талон  

  2. Копія наряд-замовлення СТО** на встановлення та зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, номер кузова (VIN), пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин.

  3. Збережений товарний чек.

  4. Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова (VIN), параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини (з печаткою СТО).

  5. Копії документів СТО, що підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з державної реєстрації).

6. для деталей електрогруппи: висновок СТО про справність електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/сканкопія показників);

для деталей ходової або кермової групи рекомендуємо: перед демонтажем деталей – зробити фото запчастини і надіслати його на email: podorozhnykzp@gmail.com, вказавши номер замовлення в темі листа.

Без надання документів від СТО встановлення запчастини прирівнюється до самостійної.

З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику (постачальнику), термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), і за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) сповіщується покупець.

Ви можете самостійно подати товар на експертизу надіславши його до будь-якої незалежної експертизи України;надіславши його нам для проведення експертизи.

В Одесі прийом товару за рекламацією(( за попередньою домовленістю з менеджером ) проводиться у Пункті обслуг овування клієнтів за адресою вул. Богдана Хмельницького 10

 Графік роботи:

  • Понеділок - Пʼятниця: 8.00:00 - 19:00
  • Субота:  10:00 до 15:00
  • Неділя: вихідний
  •  
  • Мобільні телефони:
  • +38096 038 87 96 
  • Для клієнтів є можливість відправки Новою  поштою  ( за попередньою домовленістю з менеджером ) м. Одесса відділення Нової пошти №20.

 

Якщо під час експертизи не підтверджений брак / дефект або фальсифікація деталі, товар повертається покупцеві.

Якщо під час експертизи підтверджений брак / дефект або фальсифікація деталі, покупцеві або повертаються гроші за товар, або цей товар замінюється на такий самий / аналогічний товар (за бажанням клієнта).

Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (оливи, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання. На електричні товари-гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу. 

Будьте уважні та обережні!
Выберите офис
Магазин Одесса
Пунк видачі розсташований за адресою м Одеса вул Блгдана Хмельницького 10 . Район кінотеатру Родина .
0